Tijdens de jaarlijkse bottertocht van de Business Club Noord Veluwe, die onlangs werd gehouden, werd de uitgave ‘Veluweland’ gepresenteerd als officiële mediapartner van de club. Om dit te vieren vervaardigde verkoopadviseur Michel Rodenburg een speciale uitgave van de krant.
,,Voor en tijdens het varen heb ik foto’s gemaakt, die op het laatste moment in de krant werden gezet. De lokale drukker heeft de krant vervolgens in de haven afgeleverd, zodat ik iedereen die na het varen van boord kwam een exemplaar van deze speciale Veluweland kon geven”, vertelt Rodenburg enthousiast.
Voor de vaartocht konden de deelnemers zich ook laten fotograferen op de Business Club/Veluweland zitzak, de winnaar van de zitzak stond na het varen in de krant.
De krant was een enorm succes en leverde heel veel leuke reacties op. Er waren meer dan 130 lokale ondernemers bij het evenement aanwezig.
Op de foto: Zo zag de speciale editie van Veluweland eruit. De uitgave werd door de ondernemers op de Noord- Veluwe erg gewaardeerd.
BDUmedia vindt zijn oorsprong in de ‘Barneveldsche Boek-, Courant- en Handelsdrukkerij’, die in 1871 werd opgericht. BDUmedia exploiteert en geeft inhoud aan lokale media en vak- en publieksmedia. Dat doen we met een breed scala van kanalen. Bijvoorbeeld met de gedrukte Barneveldse Krant (die op 7 oktober 2017 op de kop af 146 jaar bestond). Ons mediahuis is een slanke en flexibele organisatie. Van daaruit regisseren en verwerken we de content van onze merken.
Meer dan 400 externe producenten (freelancers en ZZP’ers) dragen het merendeel van de inhoud aan. BDUmedia wil met haar lokale media dé nieuwsproducent van Nederland zijn. Het werkgebied strekt zich uit van de Noordzeekust tot aan de Duitse grens. De vak- en publieksmedia, waartoe bijvoorbeeld de tijdschriften Tegel Totaal en Natuursteen behoren, bedienen vooral een selectief lezerspubliek dat behoefte heeft aan hoogwaardige niche-informatie. Naast BDUmedia is er BDUprint. In deze werkmaatschappij worden kranten en tijdschriften gedrukt.