Aanpassing moet freelancevoordeel overzichtelijker maken

foto+ribbon_b

Mede op aanraden van enkele freelancers hebben wij een kleine aanpassing doorgevoerd in het onderdeel ‘freelancevoordeel’.

 

Al eerder kozen we ervoor de oude voordeelacties niet van de site te verwijderen. Dit om in één oogopslag duidelijk te maken welke soort acties wij gedurende een jaar aanbieden. Niettemin vinden wij dat beter zichtbaar moet worden gemaakt dat een actie verlopen is. Met het toevoegen van bovenstaande illustratie denken we aan deze wens te voldoen.

 

Vragen of opmerkingen kunnen worden gesteld aan een van de contentmanagers Daan Bleuel (d.bleuel@bdu.nl), Wim Vonk (w.vonk@bdu.nl) of Alex Monster (a.monster@bdu.nl).


Geplaatst op 26 februari 2015

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

OVER
BDUmedia

BDUmedia vindt zijn oorsprong in de ‘Barneveldsche Boek-, Courant- en Handelsdrukkerij’, die in 1871 werd opgericht. BDUmedia exploiteert en geeft inhoud aan lokale media en vak- en publieksmedia. Dat doen we met een breed scala van kanalen. Bijvoorbeeld met de gedrukte Barneveldse Krant (die op 7 oktober 2017 op de kop af 146 jaar bestond). Ons mediahuis is een slanke en flexibele organisatie. Van daaruit regisseren en verwerken we de content van onze merken.

  

Meer dan 400 externe producenten (freelancers en ZZP’ers) dragen het merendeel van de inhoud aan. BDUmedia wil met haar lokale media dé nieuwsproducent van Nederland zijn. Het werkgebied strekt zich uit van de Noordzeekust tot aan de Duitse grens. De vak- en publieksmedia, waartoe bijvoorbeeld de tijdschriften Tegel Totaal en Natuursteen behoren, bedienen vooral een selectief lezerspubliek dat behoefte heeft aan hoogwaardige niche-informatie. Naast BDUmedia is er BDUprint. In deze werkmaatschappij worden kranten en tijdschriften gedrukt.