Declareren specials via kolommen 'commercie'

1413467334_Currency-_Euro

Freelancers vragen met regelmaat hoe zij bijdragen voor specials moeten declareren. Dit is vrij eenvoudig. Producties voor een special dienen geclusterd op één declaratieformulier te worden gezet. Het is niet gewenst om hier andere verhalen – bijvoorbeeld voor de reguliere uitgave – bij te zetten. Je maakt gebruik van de velden ‘Aantal tekens commercie’ en/of ‘Toeslagfactor commercie’ om op het afgesproken bedrag uit te komen.

 

Meer informatie kan worden verkregen bij een van de contentmanagers Daan Bleuel (d.bleuel@bdu.nl), Wim Vonk (w.vonk@bdu.nl) of Alex Monster (a.monster@bdu.nl).


Geplaatst op 19 maart 2015

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

OVER
BDUmedia

BDUmedia vindt zijn oorsprong in de ‘Barneveldsche Boek-, Courant- en Handelsdrukkerij’, die in 1871 werd opgericht. BDUmedia exploiteert en geeft inhoud aan lokale media en vak- en publieksmedia. Dat doen we met een breed scala van kanalen. Bijvoorbeeld met de gedrukte Barneveldse Krant (die op 7 oktober 2017 op de kop af 146 jaar bestond). Ons mediahuis is een slanke en flexibele organisatie. Van daaruit regisseren en verwerken we de content van onze merken.

  

Meer dan 400 externe producenten (freelancers en ZZP’ers) dragen het merendeel van de inhoud aan. BDUmedia wil met haar lokale media dé nieuwsproducent van Nederland zijn. Het werkgebied strekt zich uit van de Noordzeekust tot aan de Duitse grens. De vak- en publieksmedia, waartoe bijvoorbeeld de tijdschriften Tegel Totaal en Natuursteen behoren, bedienen vooral een selectief lezerspubliek dat behoefte heeft aan hoogwaardige niche-informatie. Naast BDUmedia is er BDUprint. In deze werkmaatschappij worden kranten en tijdschriften gedrukt.