Doe suggesties via de ideeënbus

ideeenbus

Workshops, persprijzen en tips over het fotogebruik. Het contentmanagement van BDUmedia heeft al ruim 200 uiteenlopende berichten gepubliceerd op deze website. Wij hopen hiermee in een behoefte te voorzien.

 

Om een nog beter inzicht te krijgen in de wensen, vragen wij met dit bericht welke thema’s freelancers graag behandeld willen zien op de website. Wil je meer weten over de arbeidsrechtelijke regels rond het freelancen? Over het declaratiesysteem? Wil je misschien een heel ander onderwerp aansnijden?

 

Laat het weten via een van de contentmanagers Daan Bleuel (d.bleuel@bdu.nl), Alex Monster (a.monster@bdu.nl) of Wim Vonk (w.vonk@bdu.nl) of laat een bericht achter in de ideeënbus, elders op deze website.


Geplaatst op 25 februari 2016

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

OVER
BDUmedia

BDUmedia vindt zijn oorsprong in de ‘Barneveldsche Boek-, Courant- en Handelsdrukkerij’, die in 1871 werd opgericht. BDUmedia exploiteert en geeft inhoud aan lokale media en vak- en publieksmedia. Dat doen we met een breed scala van kanalen. Bijvoorbeeld met de gedrukte Barneveldse Krant (die op 7 oktober 2017 op de kop af 146 jaar bestond). Ons mediahuis is een slanke en flexibele organisatie. Van daaruit regisseren en verwerken we de content van onze merken.

  

Meer dan 400 externe producenten (freelancers en ZZP’ers) dragen het merendeel van de inhoud aan. BDUmedia wil met haar lokale media dé nieuwsproducent van Nederland zijn. Het werkgebied strekt zich uit van de Noordzeekust tot aan de Duitse grens. De vak- en publieksmedia, waartoe bijvoorbeeld de tijdschriften Tegel Totaal en Natuursteen behoren, bedienen vooral een selectief lezerspubliek dat behoefte heeft aan hoogwaardige niche-informatie. Naast BDUmedia is er BDUprint. In deze werkmaatschappij worden kranten en tijdschriften gedrukt.