Medio augustus tekenden BDU Lokale Media Noord Holland BV en FC Volendam een driejarig sponsorcontract.
,,Wij zijn erg blij dat we deze goede samenwerking hebben kunnen continueren voor het Gezinsblad nu deze overgenomen is van de TMG”, aldus Charna Verheugen, Uitgever in het nieuwe BDU-cluster ‘Noord-Holland’.
,,FC Volendam heeft als één van de weinige grote voetbalclubs binnen het gebied van Noord Holland een regiofunctie en stelt ons in staat om de naamsbekendheid van onze titel ‘Het Gezinsblad’ binnen deze competitieve en belangrijke regio goed neer te zetten en te laden op zowel consumenten en zakelijk niveau”, aldus Verheugen.
Bij de foto: Charna Verheugen: ,,Blij met sponsorovereenkomst met FC Volendam.”
BDUmedia vindt zijn oorsprong in de ‘Barneveldsche Boek-, Courant- en Handelsdrukkerij’, die in 1871 werd opgericht. BDUmedia exploiteert en geeft inhoud aan lokale media en vak- en publieksmedia. Dat doen we met een breed scala van kanalen. Bijvoorbeeld met de gedrukte Barneveldse Krant (die op 7 oktober 2017 op de kop af 146 jaar bestond). Ons mediahuis is een slanke en flexibele organisatie. Van daaruit regisseren en verwerken we de content van onze merken.
Meer dan 400 externe producenten (freelancers en ZZP’ers) dragen het merendeel van de inhoud aan. BDUmedia wil met haar lokale media dé nieuwsproducent van Nederland zijn. Het werkgebied strekt zich uit van de Noordzeekust tot aan de Duitse grens. De vak- en publieksmedia, waartoe bijvoorbeeld de tijdschriften Tegel Totaal en Natuursteen behoren, bedienen vooral een selectief lezerspubliek dat behoefte heeft aan hoogwaardige niche-informatie. Naast BDUmedia is er BDUprint. In deze werkmaatschappij worden kranten en tijdschriften gedrukt.