Een flink aantal freelancers heeft vorige week een uitnodiging gekregen voor een informatiebijeenkomst. Hierin wordt de BDU-visie op de krant, de website en social media toegelicht.
Veel genodigden hebben hun beschikbaarheid al kenbaar gemaakt via een Datumprikker. Wij vragen degenen die nog niet hebben gereageerd dit snel te doen. We kunnen de sessie dan vastleggen. Vooralsnog koersen we af op donderdag 16 maart.
De freelancers in de Haarlemmermeer, de Betuwe, het Kromme Rijngebied en de Alblasserwaard ontvangen later een uitnodiging voor deze bijeenkomst.
Voor meer informatie neem contact op met een van de contentmanagers Daan Bleuel (d.bleuel@bdu.nl), Wim Vonk (w.vonk@bdu.nl) of Alex Monster (a.monster@bdu.nl).
BDUmedia vindt zijn oorsprong in de ‘Barneveldsche Boek-, Courant- en Handelsdrukkerij’, die in 1871 werd opgericht. BDUmedia exploiteert en geeft inhoud aan lokale media en vak- en publieksmedia. Dat doen we met een breed scala van kanalen. Bijvoorbeeld met de gedrukte Barneveldse Krant (die op 7 oktober 2017 op de kop af 146 jaar bestond). Ons mediahuis is een slanke en flexibele organisatie. Van daaruit regisseren en verwerken we de content van onze merken.
Meer dan 400 externe producenten (freelancers en ZZP’ers) dragen het merendeel van de inhoud aan. BDUmedia wil met haar lokale media dé nieuwsproducent van Nederland zijn. Het werkgebied strekt zich uit van de Noordzeekust tot aan de Duitse grens. De vak- en publieksmedia, waartoe bijvoorbeeld de tijdschriften Tegel Totaal en Natuursteen behoren, bedienen vooral een selectief lezerspubliek dat behoefte heeft aan hoogwaardige niche-informatie. Naast BDUmedia is er BDUprint. In deze werkmaatschappij worden kranten en tijdschriften gedrukt.
Lijkt mij erg interressant.
Helaas geen uitnodiging ontvangen.