Met al 1000 deelnemers en nog een paar weken te gaan belooft de ColorRain kleurenloop in Veenendaal een succes te worden. Freelancers van BDUmedia kunnen zaterdag 23 mei gratis deelnemen aan dit sportieve, kleurrijke evenement.
De lopers kunnen kiezen of ze rennen, dansen of wandelen door een kleurrijk parcours van vier kilometer met drie kleurenzones en allerlei kleurtjes. Vertrek met een wit T-shirt en kom terug als een kleurenbom. Het parcours is uitgezet rondom de sportvelden in Veenendaal. Zodra je de finish hebt gehaald, volgt de afterparty waar je kan dansen, eten en drinken.
Voor meer informatie zie www.colorrain.nl. De gratis deelnamekaarten kunnen worden verkregen via een van de contentmanagers Daan Bleuel (d.bleuel@bdu.nl), Wim Vonk (w.vonk@bdu.nl) of Alex Monster (a.monster@bdu.nl).
BDUmedia vindt zijn oorsprong in de ‘Barneveldsche Boek-, Courant- en Handelsdrukkerij’, die in 1871 werd opgericht. BDUmedia exploiteert en geeft inhoud aan lokale media en vak- en publieksmedia. Dat doen we met een breed scala van kanalen. Bijvoorbeeld met de gedrukte Barneveldse Krant (die op 7 oktober 2017 op de kop af 146 jaar bestond). Ons mediahuis is een slanke en flexibele organisatie. Van daaruit regisseren en verwerken we de content van onze merken.
Meer dan 400 externe producenten (freelancers en ZZP’ers) dragen het merendeel van de inhoud aan. BDUmedia wil met haar lokale media dé nieuwsproducent van Nederland zijn. Het werkgebied strekt zich uit van de Noordzeekust tot aan de Duitse grens. De vak- en publieksmedia, waartoe bijvoorbeeld de tijdschriften Tegel Totaal en Natuursteen behoren, bedienen vooral een selectief lezerspubliek dat behoefte heeft aan hoogwaardige niche-informatie. Naast BDUmedia is er BDUprint. In deze werkmaatschappij worden kranten en tijdschriften gedrukt.