Veluweland.nl heeft in ‘t Harde een december spaaractie opgezet. De ondernemer krijgt een totaalpakket met spaarkaarten, zegels, poster, pagina’s in Veluweland.nl en een huis-aan-huis flyer aangeboden. Negentig procent van de winkels doet uiteindelijk mee, een mooi resultaat (ook omdat er geen ondernemersvereniging meer is). De actie wordt volop gedeeld via Facebook en andere kanalen. Naast dat het een mooie omzet oplevert, binden we de ondernemers aan ons en kweken we veel goodwill.
BDUmedia vindt zijn oorsprong in de ‘Barneveldsche Boek-, Courant- en Handelsdrukkerij’, die in 1871 werd opgericht. BDUmedia exploiteert en geeft inhoud aan lokale media en vak- en publieksmedia. Dat doen we met een breed scala van kanalen. Bijvoorbeeld met de gedrukte Barneveldse Krant (die op 7 oktober 2017 op de kop af 146 jaar bestond). Ons mediahuis is een slanke en flexibele organisatie. Van daaruit regisseren en verwerken we de content van onze merken.
Meer dan 400 externe producenten (freelancers en ZZP’ers) dragen het merendeel van de inhoud aan. BDUmedia wil met haar lokale media dé nieuwsproducent van Nederland zijn. Het werkgebied strekt zich uit van de Noordzeekust tot aan de Duitse grens. De vak- en publieksmedia, waartoe bijvoorbeeld de tijdschriften Tegel Totaal en Natuursteen behoren, bedienen vooral een selectief lezerspubliek dat behoefte heeft aan hoogwaardige niche-informatie. Naast BDUmedia is er BDUprint. In deze werkmaatschappij worden kranten en tijdschriften gedrukt.