Moderne tijden betekent vaak ander vermaak. Op de smartphone en desktop worden dagelijks duizenden spelletjes gedaan. Van Wordfeud tot Candy Crash en alles wat daar tussen zit. Maar de doodgewone kruiswoordpuzzel is niet stuk te krijgen!
Na lange tijd met de wens in het hoofd, heeft de redactie van Hoofddorp twee weken geleden in alle titels weer eens een ouderwets kruiswoordraadsel afgedrukt. Een prima puzzel op niveau, waarmee onder meer een taart kan worden gewonnen. De eerste week leverde dat meteen tientallen reacties op en werden er 10 taarten uitgedeeld.
Blijkbaar spreidt dit nieuwtje snel tussen de puzzelliefhebbers, want de week erna was het aantal inzendingen al verdubbeld en dat gaat het alleen nog maar om de mensen die een taart willen winnen. Ken je puzzelfanaten: laat het weten!
BDUmedia vindt zijn oorsprong in de ‘Barneveldsche Boek-, Courant- en Handelsdrukkerij’, die in 1871 werd opgericht. BDUmedia exploiteert en geeft inhoud aan lokale media en vak- en publieksmedia. Dat doen we met een breed scala van kanalen. Bijvoorbeeld met de gedrukte Barneveldse Krant (die op 7 oktober 2017 op de kop af 146 jaar bestond). Ons mediahuis is een slanke en flexibele organisatie. Van daaruit regisseren en verwerken we de content van onze merken.
Meer dan 400 externe producenten (freelancers en ZZP’ers) dragen het merendeel van de inhoud aan. BDUmedia wil met haar lokale media dé nieuwsproducent van Nederland zijn. Het werkgebied strekt zich uit van de Noordzeekust tot aan de Duitse grens. De vak- en publieksmedia, waartoe bijvoorbeeld de tijdschriften Tegel Totaal en Natuursteen behoren, bedienen vooral een selectief lezerspubliek dat behoefte heeft aan hoogwaardige niche-informatie. Naast BDUmedia is er BDUprint. In deze werkmaatschappij worden kranten en tijdschriften gedrukt.