In navolging van andere gebieden van BDUmedia, heeft het fenomeen ‘verhuisverhaal’ nu ook zijn intrede gedaan in Noord-Holland boven het Noordzeekanaal. De media-adviseurs zijn van start gegaan om makelaars te interesseren voor het concept en willen op deze manier de makelaars (weer) aan onze titels binden.
Vanaf nu kunnen freelancers die voor de titels boven het Noordzeekanaal schrijven benaderd worden met het verzoek om een verhuisverhaal te maken. Kort gezegd is dit een artikel over een huis dat te koop staat. Wat vinden de huidige bewoners mooi aan hun huis? Wat is hun favoriete kamer van het huis? En waarom gaan ze eigenlijk verhuizen? Wat vindt de makelaar het grootste pluspunt van het huis? Met verhuisverhalen kun je als freelancer alle kanten op.
Leuk voor de lezer om ‘te gluren bij de buren’ en een handig hulpmiddel voor makelaars om een huis verkocht te krijgen.
Zie voor een voorbeeld:
https://epal.bdumedia.nl/houtensnieuws/20190828/#browse/15
https://epal.bdumedia.nl/houtensnieuws/20190626/#browse/39
BDUmedia vindt zijn oorsprong in de ‘Barneveldsche Boek-, Courant- en Handelsdrukkerij’, die in 1871 werd opgericht. BDUmedia exploiteert en geeft inhoud aan lokale media en vak- en publieksmedia. Dat doen we met een breed scala van kanalen. Bijvoorbeeld met de gedrukte Barneveldse Krant (die op 7 oktober 2017 op de kop af 146 jaar bestond). Ons mediahuis is een slanke en flexibele organisatie. Van daaruit regisseren en verwerken we de content van onze merken.
Meer dan 400 externe producenten (freelancers en ZZP’ers) dragen het merendeel van de inhoud aan. BDUmedia wil met haar lokale media dé nieuwsproducent van Nederland zijn. Het werkgebied strekt zich uit van de Noordzeekust tot aan de Duitse grens. De vak- en publieksmedia, waartoe bijvoorbeeld de tijdschriften Tegel Totaal en Natuursteen behoren, bedienen vooral een selectief lezerspubliek dat behoefte heeft aan hoogwaardige niche-informatie. Naast BDUmedia is er BDUprint. In deze werkmaatschappij worden kranten en tijdschriften gedrukt.