Begin mei wordt er na een afwezigheid van vele jaren weer een Formule I Grand Prix gehouden in Zandvoort. Aangezien dat in het gebied van Haarlem BV (één van de bedrijfsonderdelen van BDUmedia) is, willen wij daar volop lokale aandacht aan besteden.
Veel hebben we al, maar we zijn op zoek naar mensen die daadwerkelijk kaartjes hebben voor de race zelf (op zondag). We willen daar graag mee in contact komen; zeker als ze op de dag van de race het een en ander met ons willen delen.
Daarnaast zoeken we mensen die heel veel moeite hebben gedaan, maar geen kaartjes hebben. Of alleen kaartjes voor de training, terwijl ze hoopten op race-kaarten.
De Grand Prix trekt heel veel publiciteit en een lokale invulling betekent veel (nieuw) bereik voor ons. We zien de tips graag komen!
BDUmedia vindt zijn oorsprong in de ‘Barneveldsche Boek-, Courant- en Handelsdrukkerij’, die in 1871 werd opgericht. BDUmedia exploiteert en geeft inhoud aan lokale media en vak- en publieksmedia. Dat doen we met een breed scala van kanalen. Bijvoorbeeld met de gedrukte Barneveldse Krant (die op 7 oktober 2017 op de kop af 146 jaar bestond). Ons mediahuis is een slanke en flexibele organisatie. Van daaruit regisseren en verwerken we de content van onze merken.
Meer dan 400 externe producenten (freelancers en ZZP’ers) dragen het merendeel van de inhoud aan. BDUmedia wil met haar lokale media dé nieuwsproducent van Nederland zijn. Het werkgebied strekt zich uit van de Noordzeekust tot aan de Duitse grens. De vak- en publieksmedia, waartoe bijvoorbeeld de tijdschriften Tegel Totaal en Natuursteen behoren, bedienen vooral een selectief lezerspubliek dat behoefte heeft aan hoogwaardige niche-informatie. Naast BDUmedia is er BDUprint. In deze werkmaatschappij worden kranten en tijdschriften gedrukt.