BDUmedia heeft vorige week het derde Zakelijk Magazine uitgebracht in vrijwel alle verspreidingsgebieden. Het thema is ‘Trots’.
De special is ingevuld met interviews met lokale ondernemers die hun licht laten schijnen op het thema. Ook komt Paul Moers uitgebreid aan het woord. Hij geniet landelijke bekendheid dankzij uitgesproken meningen in de media over merken, strategie en ontwikkelingen in de retail. Moers behoort tot de meest prominente marketeers in ons land en is een veelgevraagd spreker voor congressen. Aangevuld met (lokale) advertenties is in het Zakelijk Magazine een kwalitatief hoogwaardige mix ontstaan, met een aantrekkelijke inhoud.
Het magazine is met de kranten gedrukt en verspreid en wordt ook online geplaatst.
BDUmedia vindt zijn oorsprong in de ‘Barneveldsche Boek-, Courant- en Handelsdrukkerij’, die in 1871 werd opgericht. BDUmedia exploiteert en geeft inhoud aan lokale media en vak- en publieksmedia. Dat doen we met een breed scala van kanalen. Bijvoorbeeld met de gedrukte Barneveldse Krant (die op 7 oktober 2017 op de kop af 146 jaar bestond). Ons mediahuis is een slanke en flexibele organisatie. Van daaruit regisseren en verwerken we de content van onze merken.
Meer dan 400 externe producenten (freelancers en ZZP’ers) dragen het merendeel van de inhoud aan. BDUmedia wil met haar lokale media dé nieuwsproducent van Nederland zijn. Het werkgebied strekt zich uit van de Noordzeekust tot aan de Duitse grens. De vak- en publieksmedia, waartoe bijvoorbeeld de tijdschriften Tegel Totaal en Natuursteen behoren, bedienen vooral een selectief lezerspubliek dat behoefte heeft aan hoogwaardige niche-informatie. Naast BDUmedia is er BDUprint. In deze werkmaatschappij worden kranten en tijdschriften gedrukt.